Victoria heidra for 25 års innsats for Hyllestad kommune

Victoria Jimenez Bårøy har vore tilsett i Hyllestad kommune sidan 1998, og har i perioden fram til i dag vore tilsett som reinhaldar og assistent i barnehage.

Medlemskap i Fjordane Friluftsråd

Kommunestyret vedtok 13.juni at Hyllestad skulle søkje medlemskap i Fjordane Friluftsråd. Hyllestad vart formelt tatt opp som medlem i representantskapsmøtet til Fjordane Friluftsråd den 20.juni.

Staurdalen Omattbruk

Staurdalen omattbruk har sommarstengt i vekene 29 - 30 - 31.

Hyllestad kommune godkjent som Trafikksikker kommune.

Tysdag 25.06.2024 vart Hyllestad offisielt godkjent som trafikksikker kommune. Frå før er 183 norske kommunar godkjent, og i Vestland blir Hyllestad no den nittande kommunen som er godkjent.   Godkjenninga som trafikksikker kommune markerar eit viktig skritt i arbeidet for å sikre tryggheit for innbyggjarar og tilsette i trafikken.

Atle og Bjørnis på besøk i barnehagen!

Midlar til breibandsutbygging i Hyllestad

Hyllestad kommune er tildelt totalt kr. 10 106 250,- til breibandsutbygging.

Kikhoste

Det er eit og anna tilfelle med kikhoste no også i våre kommunar, seier kommuneoverlege Bård Flattun Lilleeng. FHI har oppdatert sine råd til befolkninga.

Fleire ledige stillingar i omsorgstenesta

Vi har ledige stillingar for sjukepleiar, ergoterpauet, helsefagarbeidar, pleiemedhjelpar/assistent, lærling helsefagarbeidar og sjukepleiarstudent på stipendordning!

Ynskjer du å utdanne deg til helsefagarbeidarar?

Enten du har erfaring frå helsesektoren eller ikkje, enten du er norsk- eller framandspråkleg, kan du starte på ei modulbasert utdanning, der du tek det du treng/manglar for å kunne nå fagbrevet.

Frivillige organisasjonar kan no søke om momskompensasjon på varer og tenester

Lotteri- og stiftelsestilsynet skal fordele i overkant av 2,4 milliardar kroner i momskompensasjon til frivillige lag og organisasjonar i 2024. Denne ordninga skal fremje frivillig aktivitet, gjennom å kompensere for kostnader som frivillige organisasjonar har hatt til meirverdiavgift ved kjøp av varer og tenester.