Aktiv på dagtid

Velkomen til trening i Hyllestadhallen!

Arbeidsmelding og oppdatering - Nye Hyllestad Skule

Vestbygg varslar at det vert mogeleg arbeid på byggeplassen søndag 17. 03. 24.

Ungdomsrådet har hatt sitt første møte i denne valbolken

Ungdomsrådet i Hyllestad hadde sitt første møte i denne valbolken 13. mars 2024.

Orientering frå Vestland fylkeskommune - Rysjedalsvika ferjekai

På grunn av skadar i betongdekket på Rysjedalsvika ferjekai der køyretøya køyrer i land ser vi oss nøydd til å sperra av delar av dekket fram til vi har ein løysing på plass.

Spørjetime i kommunestyret

Har du eit spørsmål til ordførar eller kommunestyret 21.03.2024 ?

Barnehagedagen 2024 i Hyllestad barnehage

Barnehagedagen handlar om å synleggjere kva ungane får oppleve, erfare og lære i barnehagen.   I år er slagordet «Staden min», og markeringa skal bidra til å synleggjere korleis barnehagen jobbar for å gje barna kunnskap om og erfaring med kulturarven i vårt nærmiljø.

Velkomen til David og Simen!

Hyllestad kommune har nyleg tilsett David Ingebrigtsen som fagleiar byggesak og oppmåling og Simen Solheim som VVA-ingeniør.

Nye Hyllestad Skule og viktig informasjon frå Vestbygg

Denne veka vart det levert tak- og veggelement til det nye skulebygget.

Høyring - Ny lokal forskrift for spreiing av husdyrgjødsel

Landbruksforvaltninga i Askvoll, Fjaler og Hyllestad har utarbeidd likelydane forslag til ny lokal forskrift om spreiing av husdyrgjødsel i alle tre kommunane. Høyringsfrist er 1. april 2024.

Informasjonsskriv frå landbruksforvaltninga i Askvoll, Fjaler og Hyllestad

Aktuelle nyhende frå landbruksforvaltninga