Føredrag om "Pulskuren" med Torkil Færø - 18. november 2024

Det er vanskeleg å setja Torkil i ein bås. Han bestemte seg tidleg for å gjere alt i si makt for å få mest mogleg ut av livet. Det har brakt han til legekontor over heile landet, frå Kristiansand i sør til Kautokeino i nord, frå Askim i aust til Solund i vest. Det har også brakt han over dei sju hav, med eigen familie på jordomsegling.

Tv aksjonen 2024

Denne veka ringjer Linnèa Holsen Meier og Kjell Eide til næringslivet i kommunen. Bedriftene i Hyllestad har til no gitt 37 500 kr til årets TV-aksjon. Det er heilt fantastisk!

Høyring – forskrift om skule- og feriedagar (skulerute) for Hyllestad kommune, Vestland

Ny opplæringslov tredde i kraft 1.august 2024. I den nye opplæringslova er det krav om fleire lokale forskrifter enn i dagens lov.

Vaksinering

Sesonginfluensa-vaksine 2024/25 og oppfriskingsdose korona.

71° nord tilbake i Hyllestad

I mai var produksjon og kjendisdeltakarar på plass i Hyllestad for å gjere innspeling av ny sesong.

Refleks er den billegaste livsforsikringa du kan ha!

Vi vert stadig flinkare til å bruke refleks når det er mørkt, snart brukar halvparten av oss det, men Trygg Trafikk håpar at langt fleire prioriterar refleksen i mørke i tida framover.

Verdsdagen for psykisk helse vart markert i Fleirbrukshuset i går.

Årets tema for verdsdagen er einsemd og utanforskap.

Høyring - Hovudplan vassforsyning, avlaup og vassmiljø 2025-2032

Utval for Plan og samfunn vedtok i møte 24.09.2024 i sak 24/54 at framlegg til hovudplan for vassforsyning, avlaup og vassmiljø 2025-2032 sendast på høyring og leggast ut til offentleg ettersyn i seks veker.

Verdsdagen for psykisk helse

I veke 39 - 42 markerar vi verdsdagen for psykisk helse. Torsdag 3. oktober vert det føredrag av Eirik Lundblad i Fleirbrukshuset.

Delta i spørjeundersøking om Hyllestad

Kva skal vi fellesskap formidle om Hyllestad som samfunn for å få fleire til å bli eller flytte til Hyllestad? Målgruppe for undersøkinga er personar 16 + som bur i Hyllestad i dag eller har budd i Hyllestad.