Nye Hyllestad skule

Arbeidet med nye Hyllestad skule held fram!

Rullering av trafikktryggingsplanen for Hyllestad kommune

Har du forslag til trafikktryggingstiltak på kommunale vegar, eller tiltak vi kan påverke Vestland fylkeskommune til å utføre på dei fylkeskommunale vegane?

Mohn på besøk i Hyllestad

Laurdag var Trond Mohn og fleire frå hans familie på besøk i Hyllestad.  I nydeleg vårvêr viste Hyllestad seg frå si beste side.

Ledig stilling som leiar for helseavdelinga

Vi søkjer etter leiar for helseavdelinga, fast 100 % stilling frå 15.8.2024. Helseavdelinga omfattar legekontor, rus og psykiatri, helsestasjon, flyktningtenesta, fysioterapi, samt interkommunalt barnevern og NAV.  Stillinga rapporterer til kommunalsjef helse- og omsorg.

Val av meddommarar 2025 -2028 - offentleg ettersyn

Hyllestad kommune legg med dette framlegg til val av meddommarar for perioden 2025 - 28 ut til offentleg ettersyn.

Har du ledig bustad eller leiligheit for utleige?

Har du ledig bustad til flyktningar?

Vaksine - kikhoste

Kikhoste er ein bakterieinfeksjon i luftvegane, som i starten opptrer liknande som ei vanleg forkjøling.

Ny kommuneoverlege i Hyllestad

Den nye kommuneoverlegen i Hyllestad heiter Bård Flattun Lilleeng, og starta i jobben 1. april i år

Biologer på feltarbeid i elver og vassdrag

BIOLOGER PÅ FELTARBEID I ELVER Hyllestad Kommune deltek saman med andre kommunar langs Sognefjorden i eit samarbeid med fylkeskommunen og Statsforvaltaren om å undersøke fleire elver og innsjøar.  For Hyllestad, så gjeld det: Espelandsvatnet med tilhøyrande bekkefelt Bogsvatnet - Langevatnet - Lona Oselva

Reisevaksiner

Om du har spørsmål om reisevaksiner, oppfordrar vi deg til å kontakte Sentrum reisemedisin i Bergen.