Hyllestad frivilligsentral

Vi vil ynskje Julie Einen velkommen som leiar for Hyllestad frivilligsentral!

Drosjetilbod i Hyllestad kommune

Endeleg har vi fått på plass igjen drosje i Hyllestad kommune!

Jordmor i Hyllestad

Elisabeth Bjånes startar i stilling som jordmor i Hyllestad 19.06.2023.

Språkkafè i Hyllestad

Fredag 24. mars var det oppstart av språkkafè på biblioteket i Hyllestad.

Søk fritidsfondet om støtte til å delta i fritidsaktivitetar!

Hyllestad kommune sitt fritidsfond skal sikre at barn og unge får delta på ulike organiserte fritidsaktivitetar i kommunen vår.

Straumstøtte

Vi har no auka førespurnadar frå innbyggjarar i samband med dokumentasjon for straumstøtte. Ta gjerne kontakt med kommunen dersom du også treng matrikkel informasjon om din eigedom eller dine bygningar.

Indrefjord gard fekk Kvernsteinsprisen 2022

Leiar i Kvernsteinsprisnemnda Jan Arvid Støyva (t.v.) og ordførar Kjell Eide (t.h.) delte i dag ut Kvernsteinsprisen 2022 til Indrefjord gard. Indrefjord gard er driven av ekteparet Ina og Ole Ivar Åm Sognnes, med på biletet er òg dei to døtrene deira Marie og Ingeborg.   Gratulerer så mykje med velfortent pris og heider til Indrefjord gard!

HAFS barnevernteneste søkjer besøksheimar, fritidskontaktar og tilsynsførarar

Kunne du tenkje deg å vere besøksheim, fritidskontakt eller tilsynsførar? Ta kontakt med HAFS barnevernsteneste for ein uforpliktande prat og meir informasjon.

Jodtabelettar

Ved atomhendingar er det særskild viktig at barn og unge under 18 år, gravide og ammande tek jodtabelettar.  Direktoratet for strålevern og atomsikkerheit (DSA) tilrår deg å ha jodtabelettar heime.