Psykisk helse og rusvern

Treng du akutt hjelp?

• Ring fastlegen din i opningstida.
  • Ring legevakt116 117 når fastlegen ikkje er tilgjengeleg og hjelpa ikkje kan venta.
  • Ring 113 ved fare for liv og helse.

Søk hjelp tidleg

Vi har eit variert tilbod til innbyggjarar som har utfordringar med psykisk helse eller rus.  Har du, eller nokon du kjenner, slike utfordringar er det viktig å få hjelp raskt.  Alle vaksne innbyggjarar i Hyllestad kommune kan få hjelp, også pårørande.  Det er viktig å involvera fastlegen tidleg.

Du kan ta kontakt med oss sjølv, via fastlegen eller sende inn søknadsskjema.  Vi tar kontakt med deg seinast innan 7 dagar etter at me mottok tilvisingar/søknadsskjema.

Kven kan nytte tilbodet?

Har du:

• Utfordringar innan rus?
  • Ei psykisk liding som fører til stort hjelpebehov?
  • Behov for tilrettelegging og hjelp i dagleglivet?

Då kan du søke om hjelp å støtte frå den kommunale helsetenesta. Mål for tenesta er å bidra til gode levevilkår og god livskvalitet. Hjelpa skal bidra til at du vert mest mogleg sjølvhjelpen i dagleglivet.

Slik søkjer du

Her kan du søke om hjelp frå den kommunale helsetenesta

Søknadsskjema er digitalt, og du må logge inn med BankID eller tilsvarande for å søkje.  I søknaden skriv du kva du treng hjelp til. Dersom nokon hjelper deg med å fylle ut søknaden må du samstundes fylle ut ei skriftleg fullmakt og sende den med søknaden.

Søknad sender du til:
Hyllestad kommune
Lifjordvegen 7

6957 Hyllestad

> Her finn du søknadsskjema i papir som du kan laste ned, fylle ut og sende med vanleg post. (PDF, 154 kB)
> Her finn du fullmaktskjema. (DOCX, 41 kB)

Kva kostar det?

Det er ikkje eigenbetaling for psykiske helsetenester i heimen.

Kva hjelp kan du få?

Tilbodet du får er avhengig av kor alvorleg situasjonen din er, og kva som skal til for at du kan få det bedre.

Tilbodet kan vere:

• Personleg oppfølging og samtalar
  • Hjelp til å lage struktur i kvardagen
  • Hjelp til å finne meiningsfulle aktivitetar
  • Individuell plan og ansvarsgruppe
  • Hjelp til å finne riktige tenester
  • Støtte til betring og meistring
  • Oppfølging i ein krisesituasjon
  • Oppfølging som pårørande til ein rusavhengig

Akutt psykisk helsehjelp

Treng du akutt psykisk helsehjelp, kontakt legevakt på telefon 116117 eller 113.

Aktivitetstilbod

Målsettinga med aktivitetstilboda er å motvirke isolasjon.

Gjenbruksstasjonen i Staurdalen

Open onsdagar kl. 12:00 - 18:00.
Epost til kontaktperson Marte Naustdal - Du når ho og på telefon 911 25 892

Aktiv på dagtid

Tysdagar og torsdagar, kl. 13.00 - 15.30, frammøte i Hyllestadhallen.

Kven møter du i den psykiske helsetenesta?

Tenesta har to tilsette:

Brite Wallevik Ness er utdanna barnevernspedagog med vidareutdanning i psykisk helsearbeid og kognitiv terapi. Ho er fagleg leiar for tenesta og du når ho på telefon 459 71 598.

Sunniva Marie Kjelstad er utdanna sjukepleiar med vidareutdanning i psykisk helsearbeid. Ho har telefonnummer 970 22 807.

Opningstider

Kontora ligg i 1. etasje i kommunehuset på Hyllestad, inngang på same vegg som legekontoret, men til venstre. Vidare tek du første dør til venstre om du går inn døra med handikap-opning.

Vi er på jobb måndag til fredag frå 08:00 - 15:30.

Vi jobbar ein god del ute i felten, så det er ikkje alltid folk på kontoret.  Men vi har med oss mobiltelefon og ringer deg tilbake som fort vi har moglegheit til det.

Sjølvhjelpsgrupper

Rusettervernet har lokale grupper for ettervern og pårørande. Informasjon finn du her - Rusettervernet i Sogn og Fjordane

Rusettervernet har døgnbemanna vakttelefon som du kan ringe dersom du har spørsmål eller treng nokon å snakke med.  Dei har telefonnummer 948 34 493, eller 415 07 533.

Mental Helse Vestland har fleire lokallag som tilbyr ulike aktivitetar for medlemene

Kontaktperson er Cecilie Eikefjord Udberg-Helle, ho kan nåast på telefon 918 88 191.
Mental Helse sentralt har døgnopen hjelpetelefon 116 123.

LEVE - foreninga for etterlatte etter sjølvmord.

Høve til å klage

Dersom du ikkje får innvilga den tenesta du søkjer, vil du få ei grunngjeving for det.  I svaret du får frå kommunen vil du òg få informasjon om korleis du kan klage og klagefrist.

Lover og reglar

Helse- og omsorgstenestelova