Korona- og influensavaksinering

Det vert drop-in i kommunestyresalen på kommunehuset, onsdag 13. desember, klokka 10:00 - 14:00.

Vaksineglas corona - Klikk for stort bileteCoronavaksine Unsplash_hakannural

Dersom det er innbyggarar i Hyllestad kommune som er over 65 år, eller i nokon av risikogruppene som ikkje har fått årets sesonginfluensa vaksine, og/eller oppfriskingsdose med koronavaksine, vert det no ei ny runde

Det bør ha gått minimum 6 månadar sidan siste koronavaksine, dersom du ynskjer ein oppfriskingsdose. Dette må du sjekke ut i forkant av vaksineringa, då ein dessverre ikkje har kapasitet til å sjekke dette for deg på vaksinasjonsdagen. Du kan gå inn på helsenorge.no på mine vaksiner, å sjekke det der.

Koronavaksina er gratis, influensavaksina kostar 200,- kr, og vert ikkje dekka av eventuelt frikort.