Søk om barnehageplass

Du kan søkje om plass heile året, men for at barnet skal ha rett til plass frå august må du søkje innan 15. mars.

Slik søkjer du barnehageplass

Du søkjer om barnehageplass til barnet ditt/barna dine elektronisk via lenka nedanfor.  Du må logge inn med BankID eller liknande i løysinga Visma Flyt Barnehage.

Dersom du har vedlegg frå lege, helsestasjon, barnevern, PPT eller andre institusjonar kan du laste dei opp i søknadsportalen eller sende dei per post til Hyllestad kommune, Lifjordvegen 7, 6957 Hyllestad.

Søk om barnehageplass i Hyllestad barnehage

Viktig å sjekke før du søkjer:

• Finn ut fristen for å søkje om plass
  • At du har sett opp riktig oppstartsdato
  • At du oppgir riktig namn og fødselsdato til barnet
  • Vedtektene for Hyllestad barnehage

Når har barnet rett til barnehageplass?

• Retten til barnehageplass gjeld i den kommunen barnet er busett. Søkjarar som ikkje bur i Hyllestad kommune på søknadstidspunktet, men som skal flytte til kommunen, må opplyse om dette i søknaden.  Retten gjeld barn som ikkje har barnehageplass frå før, og som søkjer før fristen.
  • Barn som fyller eitt år innan utgangen av august har rett til plass i august det året dei fyller eitt år.
  • Barn som fyller eitt år i september, oktober eller november har lovfesta rett til barnehageplass den månaden dei fyller eitt år.
  • Barn som fyller eitt år i desember har rett til barnehageplass førstkomande august etter at det er fylt eitt år.
  • Eldre barn utan barnehageplass har rett til plass i august.

Søknadsfrist

Søknadsfristen er 15. mars for hovudopptaket det året du ønskjer plass til barnet ditt, men vi tek imot søknader gjennom heile året.

Slik takkar du ja eller nei til tildelt barnehageplass

Oppseiing av barnehageplassen

Oppseiing av barnehageplassen skal vere skriftleg og sendast til Hyllestad barnehage, Lifjordvegen 7, 6957 Hyllestad.  Oppseiingsfristen er ein månad, frå den datoen plassen vert sagt opp.

Det er ikkje høve til å sei opp barnehageplassen etter 1. april kvart år, ein må soleis betale for plassen ut barnehageåret.

Rigmor E. Strømskag Dale
Styrar Hyllestad barnehage