Korona- og influensavaksinering

Det vert drop-in i kommunestyresalen på kommunehuset, onsdag 13. desember, klokka 10:00 - 14:00.

Prosjektet Hyllestad Vekst fase 3 «Eit godt liv i distrikta» er godt i gang!

Hovudmålet er å forsterke utviklingsevna til kommunen. Jobbe med å styrke næringsgrunnlaget, bidra til å sikre eksisterande arbeidsplassar og å etablere nye. Arbeide med grunnlag som gjer det attraktivt for etablerte å bli buande, samt til- og tilbakeflytting til kommunen.

Asfaltering

Det vert gjennomført asfaltering på kommunale vegar i veke 46.  Asfalt Vest AS er tildelt oppdraget med å asfaltere Lekvavegen, Sognesjøvegen og nytt fortau til Hyllestad barnehage og Myklebustneset.

Hyllestad Folkebibliotek går tilbake til ordinære opningstider!

Biblioteket går attende til ordinære opningstider frå og med denne veka (46).

Nye Hyllestad Skule

Arbeidet med nye Hyllestad skule er godt i gang!

Praktisk berekraft til inspirasjon og nytte som styrker konkurransekrafta!

Det var overskrifta på berekraftkurset som vart arrangert av Hyllestad Vekst tysdag 17. oktober.  Ymsir ved Anne Mette Hjelle og Aud Ingrid Espeland var kurshaldarar.

Visste du at Hyllestad kommune har eige fritidsfond?

Hyllestad kommune sitt fritidsfond skal sikre at barn og unge får delta på ulike organiserte fritidsaktivitetar i kommunen vår!

Gratulera til Indrefjord gard som regionsvinnar av Bedriftsutviklingsprisen i landbruket

Innovasjon Norge delte i dag ut pris under møte i Fylkestinget til Indrefjord gard for deira arbeid med å utvikle garden. Hyllestad kommune gratulerer familien så mykje med utmerkinga!

Resultata frå TV-aksjonen er klare, og me er fornøgd!

Men - hoppa det nok politikarar i havet?  Resultatet for Hyllestad kommune i innsamlingsaksjonen hamna på kr 81.282.  Samla for landet er det kome inn kr 273.747.956 til no.

Kommunestyret 2023-27