Finn viktig informasjon om:

 
Kunngjeringar

Kunngjeringar frå kommunen

Her finn du plansaker og andre kunngjeringar som vert lagt ut til offentleg ettersyn.  Vanleg utleggsperiode for t.d. plansaker er 6 veker.

Publisert 28.06.2018

I medhald av plan- og bygningslova § 11-15 vert det varsla om at Kommuneplan samfunnsdel 2018-2030 er vedteken  i Hyllestad kommunestyre den 14.06.18.

Kommunestyret sitt vedtak om kommuneplan kan ikkje påklagast.

Kart og dokument er tilgjengeleg her på nettsida til kommunen, følg linkane under.

 

Publisert 21.06.2018

Kommunane i Ytre Sogn og Sunnfjord har valt å samarbeide om personvernombod. Felles personvernombod for kommunane: Askvoll, Hyllestad, Høyanger, Gaular, Gulen, Fjaler, Førde, Jølster, Naustdal og Solund er tilsett i SYSIKT med arbeidsstad på kommunehuset på Skei i Jølster.

Publisert 08.05.2018

Framlegg til kommuneplanen sin samfunnsdel 2018-2030 er ute på høyring. I den forbinding så vert det arrangert folkemøte tysdag 22.mai 2018 kl 19.00 i Leirvik Kro.


 

Vel møtt

 

 

Publisert 19.03.2018

 

Publisert 21.07.2017

 

Her ligg eit oversyn dei ulike adresseparsellane i kommunen med kartoversyn.  

Publisert 28.06.2017
Hyllestad omsorgsenter Eiklund

Kommunestyret vedtok 22. juni 2017 lokal forskrift om rett til opphald ved sjukeheim - kriteriar og venteliste.

> Lokal forskrift om rett til opphald ved sjukeheim kriteriar. (PDF, 64 kB)

Publisert 21.03.2017

Faktura på kommunale avgifter er på veg, forfall er 15.04.2017. I år vert dei fakturert i 4.terminar. Kommunen har innført fakturagebyr på kundar med papirfaktura. Dersom du opprettar avtalegiro, elfaktura eller du kan få faktura på epost, unngår du fakturagebyr ved neste fakturering. Efaktura og avtalegiro opprettar du sjølv i nettbanken din. Efakturareferanse er 00 + kundenummer.

Hyllestad kommune har fått nytt bankkontonummer : 3705 31 50994 

Publisert 13.02.2017

 

 

 

 

Prosedyre:

  1. Ringa vegtrafikksentralen VTS på tlf: 175
  2. Oppgi namn / telefonnummer
  3. Angi kva veg du befinner deg på med område/kommune, vegnummer (viss du kjenner dette) og/eller stadnamn/strekning
  4. Forklar kva som er oppdraget - type hending, mengd, om det vert sett på som nødvending med maskinell bistand osv.
  5. Viss du er usikker på om du kan køyre vidare - be om råd ifrå trafikkoperatøren
  6. Viss du kan fjerne hindringa sjølv (mindre stein) kan du gjerne ta bilete først. Bilete/meldingar kan sendast Statens vegvesen på e-post til firmapost-midt@vegvesen.no

Kva skjer med meldinga di?

Dersom hendinga medførar stengt eller evt. delvis stengt veg, legger VTS straks ut melding om dette i aktuelle media samt varslar politiet. VTS varslar driftsentrepenøren for området om innkommen melding. Entrepenøren rykker ut med ressursar (mannskap/maskinar) ut ifrå skildra hending og omfang. Det foretas rydding og sikring etter vurdering på staden. Hendinga registrerast og dokumenterast i eige skjema som sendast til Statens vegvesen.

Innregistrerte hendingar dannar grunnlag for statistikk som visar kva hendingar som er skjedd, kor ofte osv. Dette dannar igjen grunnlag for vurdering av tiltaksbehov utover dei strakstiltak som utførast.

Publisert 29.12.2016

 

 

 

 

 

Det vert innført fakturagebyr på papirfaktura med kr 50,- frå 1.1.2017.